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Get Fit! Get Healthy: 101 Powerful Tips for a Fitter, Healthier You! [電子書籍版]
Desmond Gahan

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商品基本情報

  • 著者:   Desmond Gahan
  • 発売日:  2017年07月21日
  • 出版社:  Sepharial
  • 商品番号:  9781386545019
  • 言語:  English

商品説明

Physical fitness?is a state of?health?and?well-being?and, more specifically, the ability to perform aspects of?sports, occupations and daily activities. Physical fitness is generally achieved through proper?nutrition,?moderate-vigorous?physical exercise,?and sufficient rest.

Before the industrial revolution,?fitness?was defined as the capacity to carry out the day’s activities without undue fatigue. However, with automation and changes in lifestyles?physical fitness?is now considered a measure of the body's ability to function efficiently and effectively in work and leisure activities, to be?healthy, to resist?hypokinetic diseases, and to meet emergency situations.

The Physical Activity Guidelines for Americans was created by the Office of Disease Prevention and Health Promotion. This publication suggests that all adults should avoid inactivity to promote good health mentally and physically. For substantial health benefits, adults should participate in at least 150 minutes (two hours and 30 minutes) a week of moderate-intensity, or 75 minutes (1 hour and 15 minutes) a week of vigorous-intensity aerobic physical activity, or an equivalent combination of moderate- and vigorous-intensity aerobic activity. Aerobic activity should be performed in episodes of at least 10 minutes, and preferably, it should be spread throughout the week. For additional and more extensive health benefits, adults should increase their aerobic physical activity to 300 minutes (5 hours) a week of moderate-intensity, or 150 minutes a week of vigorous-intensity aerobic physical activity, or an equivalent combination of moderate- and vigorous-intensity activity. Additional health benefits are gained by engaging in physical activity beyond this amount. Adults should also do muscle-strengthening activities that are moderate or high intensity and involve all major muscle groups on 2 or more days a week, as these activities provide additional health benefits

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